سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی شرکت قطار بن ریل

معرفی شرکت مسافربری بن ریل

در حال حاضر شرکت های مختلفی ، حمل و نقل و جابه جایی مسافران در مسیرهای ریلی کشور را بر عهده دارند .شرکت قطار بن ریل یکی از همین شرکت های مسافربری ریلی می باشد که با سابقه تقریبا 10 ساله خود توانسته است جمعیت بسیار زیادی را در سال از شهرهای مختلف داخل کشور جابه جا نماید .

شرکت قطار بن ریل در ابتدا در سال 1370 تاسیس گردید و به منظور پیشرفت و ارتقا خدمات حمل و نقل در مسیر تهران مشهد به کار گرفته شد و در سه سال بعد یعنی در سال 1373 با پیشرفت چشمگیر خود و اضافه کردن دومین قطار ، توانست یکی از معروفترین قطارهای تهران مشهد شود .


شرکن بن ریل در ناوگان خود قطارهای زیادی دارد که از جمله این ناوگان ریلی میتوان به قطارهای پرستو ، سفیر ، غزال و سروش اشاره کرد . هر کدام از این قطارها دارای امکانات و خدمات متفاوتی می باشند که بنا به انتخاب خود مسافر در هنگام خرید بلیط قطار بن ریل ، دارای خدمات ویژه و یا معمولی می باشد . قطار غزال یکی از معروفترین قطارهای شرکت بن ریل می باشد و قیمت بلیط قطارآن معمولا بیشتر از بقیه قطارهای شرکت بن ریل خواهد بود .

مسیرهای قطار بن ریل

در شرکت قطار بن ریل ، قطارهای مختلفی با اسم های متفاوتی که در بالا ذکر شد وجو دارند که هر کدام از آن قطارها در مسیرهای مربوط به خود تردد می کنند ، برای مثال قطار سروش بن ریل فقط در مسیر تهران مشهد و بلعکس تردد دارد . از همین رو بهتر است که با نام قطارهای مختلف بن ریل و مسیرهای تردد آن ها آشنا شوید که در هنگام خرید بلیط قطار به سادگی و با علم کافی از تمامی قطارهای این شرکت اقدام به خرید و رزرو بلیط قطارنمایید .

قطار غزال که یکی از بهترین و معروفترین قطارهای بن ریل می باشد فقط در مسیرهای تهران ، قزوین ، زنجان ، تهران - مشهد / تهران - کرمان / کرمان - مشهد / تهران - بندرعباس و بلعکس تردد دارد .

قطارهای پرستو در مسیرهای تهران به مشهد و مشهد به طبس و مسیرهای عکس آن تردد دارد .

همانطور که در بالا هم گفتیم قطارهای سروش هم فقط در مسیر تهران مشهد و مشهد تهران تردد دارد .

قطار پارسی در مسیر قم – مشهد و بلعکس و قطار پلور در مسیر ریلی اراک – مشهد تردد دارند .

و در آخر قطارهای سفیر هم در مسیر مشهد به طبس در حال تردد و جا به جایی مسافران می باشند .

امکانات قطار بن ریل

هریک از قطارهای مختلف این شرکت دارای امکانات و خدمات متفاوتی می باشند که همین امر موجب تفاوت در قیمت بلیط قطار این شرکت می شود . با آگاهی از خدمات مختلف قطارهای بن ریل در هنگام خرید بلیط قطار می توانید انتخابی مناسبتر داشته باشید .

برای مثال از خدمات مختلف قطار پرستو میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

-         مجهز به سیستم صوتی و تصویری برای سرگرمی و دیدن فیلم های مختلف

-         وجود پریز برق در هر کوپه

-         ارائه آب معدنی برای هر مسافر

-         پذیرایی از مسافران با چای و تنقلات

-         ارائه خدمات توسط مهمانداران مجرب و آموزش دیده

-         سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر سالن

-         فضای ساکت در واگن ها به دلیل وجود شیشه های دو جداره

-         سرو صبحانه ، ناهار و شام با توجه به ساعت حرکت قطار

 

خرید بلیط قطار بن ریل از سایت مستر تیکو

در سایت مستر تیکومیتوانید اقدام به خرید بلیط قطار بن ریل نمایید و از پشتیبانی 24 ساعته ما بهره مند شوید . برای خرید بلیط قطار بن ریل از بخش بالای صفحه با وارد کردن مبدا ، مقصد و تاریخ حرکت خود میتوانید اقدام به جستجو نمایید تا مستر تیکو تمامی برنامه های حرکت قطارهای مختلف را برای شما به نمایش بگذارد . همانطور که میبینید تمامی شرکت ها برای شما لیست میشوند ، حال برای اینکه بتوانید،فقط قطارهای شرکت بن ریل را مشاهده و رزرو نمایید می توانید از ستون سمت راست صفحه و شرکت ها ، شرکت بن ریل را انتخاب کنید تا قطارها و برنامه های حرکت این شرکت برای شما نمایش داده شود .

در هنگام خرید می توانید از چت آنلاین مستر تیکو که در پایین و سمت راست صفحه وجود دارد استفاده کنید تا به صورت آنلاین با همکاران ما در بخش پشتیبانی ارتباط گرفته و آسان تر خرید بلیط قطار خود را انجام دهید .