سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی هواپیمایی قشم ایر

معرفی شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر در سال 1372 با نام فراز قشم تاسیس گردید . هواپیمایی قشم ایر ابتدا با اجاره دو هواپیما به فعالیت پرداخت و در ادامه با افزودن ناوگان خود به تعداد 7 فروند هواپیما ، فعالیت خود را گسترش داد . در سال 1379 ناوگان هواپیمایی قشم ایر به تعداد 7 فروند هواپیما رسید .

مالکین شرکت هواپیمایی قشم ایر در سال 1385 تصمیم به واگذاری این شرکت گرفتند و سرانجام در سال 1388 ، شرکت فراز قشم به شرکت سورینت قشم با مالکیت بابک زنجانی واگذار گردید . و پس از فراز و نشیب های بسیار ، این شرکت هواپیمایی در سال 1391 به مالکیت شرکت نفت در آمد .

قطب اصلی شرکت هواپیمایی قشم ایر فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران و همچنین فرودگاه دیرستان در قشم می باشد.


ناوگان شرکت هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر در مجموع دارای 24 فروند هواپیما می باشد که از این 24 فروند در حال حاضر 13 فروند آن فعال و در مسیرهای مختلف هوایی در داخل و خارج از کشور در حال تردد می باشند . در هنگام خرید بلیط هواپیمااز این ایرلاین می توانید لیست پروازهای داخلی و خارجی و قیمت های مختلف آن ها را مشاهده کنید .

هواپیماهای فعال هواپیمایی قشم ایر به شرح زیر می باشند :

4 فروند هواپیمای FOKKER 100 با ظرفیت 117 نفر

2 فروند هواپیمای ایرباس 320 با ظرفیت 156 نفر

3 فروند هواپیمای ایرباس 600-300 با ظرفیت 307 نفر

4 فرند هواپیمای RJ با ظرفیت 110 نفر

مسیرهای پروازی هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر در 15 مقصد داخلی تردد دارد که این 15 شهر عبارتند از : مشهد – تهران – قشم – جزیره کیش – اصفهان – ارومیه – آبادان – شیراز – یزد – چابهار – خوی – سنندج – کرمانشاه – چابهار – ماهشهر

همچنین این ایرلاین در 13 شهر و کشور خارجی به شرح زیر نیز تردد می نماید .

سن پترزبورگ ، مسکو ، بخارست ، نجف ، بغداد ، سلیمانیه ، بانکوک ، دبی ، اسپارتا ، لارانکا ، ازمیر ، استانبول ، وارنا

خرید بلیط هواپیما قشم ایر

به منظور خرید بلیط هواپیما قشم ایر می توانید در سایت مستر تیکو و از بخش باکس موتور جستجو در بالای صفحه اقدام به رزرو و خرید بلیط هواپیما نمایید . فقط کافیست پس از انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و همچنین درج تاریخ سفر خود بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا لیست تمامی پروازهای مورد نظر برای آن روز به نمایش گذاشته شود . برای فیلتر کردن و نمایش شرکت هواپیمایی قشم از ستون سمت راست صفحه و شرکت هواپیمایی بر روی هواپیمایی قشم ایر کلیک کرده تا لیست تمامی پروازهای این ایرلاین برایتان به نمایش گذاشته شود . در این لیست می توانید قیمت و تمامی پروازهای مورد نظر را با یکدیگر مقایسه و براساس نیاز خود اقدام به خرید بلیط هواپیما قشم ایر نمایید . همچنین از این ایرلاین

در طول خرید و جستجو می توانید از پشتیبانی آنلاین ما از بخش چت آنلاین در پایین و سمت راست صفحه استفاده کنید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی تمامی سوالات و مشکلات شما را برطرف نمایند .