سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی هواپیمایی معراج

 

معرفی شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج یکی از شرکت های هوایی تقریبا تازه تاسیس محسوب میشود که در سال 1389 موفق به اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشور شد . شرکت هواپیمایی معراج در همین زمان اندک توانسته با استفاده از خلاقیت و پشتکار فراوان به موفقیت های بسیاری در صنعت حمل و نقل هوایی دست پیدا کند . عموم پرسنل هواپیمایی معراج را جوانان تشکیل می دهند که با تکیه به همین امر موجب پیشرفت هرچه بیشتر در مدت زمان کوتاهی شده است .

شرکت هواپیمایی معراج با 5 فروند هواپیما در 52 مسیر هوایی داخلی و خارجی تردد دارد .

ناوگان شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج دارای 5 فروند هواپیمای عمومی و برای جا به جایی عموم مردم استفاده می شود که شامل 2 فروند ایرباس A300 ، 2 فروند هواپیما ایرباس A320 و 1 فروند هواپیما ایرباس A321 می باشد . در کنار این 5 فروند هواپیما ، هواپیمایی معراج دارای 6 فروند هواپیمای دیگر می باشد که متعلق به دولت جمهوری اسلامی می باشد و از آن ها در مسیرهای عمومی و عادی استفاده نمی شود .

این 6 فروند هواپیما شامل : یک فروند ایرباس A321 ، دو فروند بوئینگ 707 ، یک فروند بوئینگ 737 و همچنین دو فروند فالکن 50 می باشد .

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی معراج

پروازهای شرکت معراج در 52 مسیر داخلی و خارجی انجام می شود . مسیرهای داخلی هواپیمایی معراج عبارتند از :

مشهد ، کیش ، کرمانشاه ، اصفهان ، تبریز ، تهران ، قشم و شیراز

و مسیرهای خارجی معراج عبارتند از : ترکیه ، مالزی و نجف

خرید بلیط هواپیما معراج

در سایت مستر تیکو امکان خرید بلیط هواپیما و بلیط چارتر را از شرکت هواپیمایی معراج خواهید داشت . با جستجو در بین پروازهای مختلف می توانید قیمت بلیط هواپیمارا مقایسه و براساس نیاز خود اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید .

کلاس های پروازی هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج دارای 3 نوع کلاس پروازی مختلف می باشد که مسافران می توانند براساس نیاز خود اقدام به خرید آن کلاس پروازی نمایند .

-         کلاس اکونومی

-         کلاس بیزینس

-         فرست کلاس

همانطور که می دانید خدمات ارائه شده از سوی شرکت هواپیمایی مورد نظر در نوع فرست کلاس از بقیه کلاس های دیگر بالاتر خواهد بود و امکانات vip و ویژه ای برای مسافران در نظر گرفته می شود . در کلاس بیزینس خدمات ارائه شده محدودتر نسب به فرست کلاسخواهد بود و اکونومی نیز به همین ترتیب در آخرین رتبه قرار می گیرد . ولی این بدان معنا نیست که کلاس اکونومی از خدمات پایین تری برخوردار می باشد . خدمات ارائه شده در کلاس نوع اکونومی دارای معیارهای جهانی و استانداردهای لازم می باشد ولی کلاس های دیگر از خدمات بیشتر و vip  برخوردار هستند .