سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان

 

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان یکی دیگر از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های هواپیمایی در کشور می باشد . قدمت شرکت هواپیمایی ماهان به سال 1371 برمی گردد که برای اولین بار هواپیمایی ماهان در شهر کرمان تاسیس شد که در مدت زمان بسیار کوتاهی پیشرفت بسیار چشمگیری در صنعت پرواز داشت . این شرکت هواپیمایی رتبه دار و پرچم دار در تعداد هواپیما در کشور می باشد که با تعداد 54 فروند هواپیما فعال جزو اولین شرکت هواپیمایی است که بیشترین میزان فروند هواپیما را در کشور به خود اختصاص داده است . بعد از شرکت هواپیمایی Mahan  ، شرکت هواپیمایی ایران ایر پرچم دار بعدی می باشد که با تعداد 43 فروند بر رتبه دوم قرار دارد .


برند ماهان در سال 1392جزو یکی از صد برند برتر در ایران شناخته شد .

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان دارای دو نوع کلاس پروازی می باشد : 1 – کلاس پروازی تجاری 2 – کلاس پروازی اکونومی

در این دو نوع کلاس پروازی نسب به خدمات ارائه شده هزینه ها و قیمت بلیط هواپیمانیز متغیر می باشد که در کلاس تجاری قیمت برای خرید بلیط هواپیما نسبت به نوع اکونومی کمی بیشتر خواهد بود .

اما در نوع کلاس اکونومی می توانید از نرخ های پایین تری نسبت به تجاری استفاده کنید و معمولا اکثر مسافران برای سفرهای تفریحی خود از این نوع کلاس استفاده می کنند .

ناوگان شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان دارای 61 فروند هواپیما می باشد که 54 فروند آن فعال و در مسیرهای هوایی کشور فعالیت می کنند و 7 فروند آن غیر فعال می باشند . ناوگان هوایی شرکت ماهان عبارتند از :

4 فروند هواپیما ایرباس اِی340-300

2 فروند هواپیما بوئینگ 300-747

17 فروند هواپیمای BAE146-300

14 فروند هواپیما ایرباس اِی300-600

10 فروند هواپیما ایرباس اِی310-300

7 فروند هواپیما ایرباس اِی340-600

پروازهای داخلی و خارجی هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان دارای پروازهای مختلف در داخل و خارج از کشور می باشد که در سایت مستر تیکو به سادگی و با چند کلیک می توانید برنامه تمامی پروازهای شرکت ماهان و همچنین قیمت آن ها را مشاهده و براساس نیاز خود اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید .

پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی ماهان عبارتند از :

مشهد ، کرمان ، تهران ، شهرکرد ، تبریز ، ایلام ، رفسنجان ، ساری ، شیراز ، عسلویه ، کیش ، قشم ، بجنورد ، جریفت ، بم ، گچساران ، خارک ، زابل ، سیرجان ، اصفهان ، طبس ، شاهرود ، سبزوار ، خرم آباد

و همچنین پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی عبارتند از :  

پوکت ، سن پترزبورگ ، نجف ، استانبول ، دنیز ، ازمیر ، مراکش ، کابل ، مسکو ، لاهور ، آتن ، کازابلانکا

میزان بار مجاز برای حمل در این شرکت هواپیمایی

هر شرکت هواپیمایی دارای یک محدودیت خاص مربوط به خودش می باشد . شرکت هواپیمایی Mahan دارای محدودیت های زیر برای کلاس های پروازی مختلف می باشد :

اکونومی – داخلی 20 کیلوگرم

تجاری – داخلی 25 کیلوگرم

اکونومی – خارجی 30 کیلوگرم

تجاری – خارجی 40 کیلوگرم