سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

مستر تیکو علاوه بر دارا بودن سیستم های رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیماو بلیط قطار ، دارای سیستم خرید آنلاین بلیط اتوبوس نیز می باشد . مستر تیکو برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود با شرکت های معتبر اتوبوسرانی همچون رویال سفر ایرانیان ، گیتی پیما ، ایران پیما ، سیر و سفر و ... قرار داد منعقد کرده است تا شما عزیزان به سادگی بتوانید علاوه بر بلیط های هواپیما و قطار ، امکان خرید بلیط اتوبوس را نیز داشته باشید .


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

با امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در سایت مستر تیکو می توانید به سادگی از امکانات خرید آنلاین بلیط استفاده کنید و از شرکت های مسافربری مختلف اتوبوسرانی اقدام به خرید کنید .

در باکس جستجوی بالای صفحه با انتخاب گزینه بلیط اتوبوس ، مبدا و مقصد و هچنین روز سفر خود را انتخاب و گزینه جستجو را کلیک نمایید تا تمامی شرکت اتوبوسرانی و زمان های سفر آن ها برای شما به نمایش گذاشته شوند . نحوه لیست شدن شرکت های اتوبوسرانی بر اساس قیمت کم به زیاد انجام می شود .

در هنگام لیست شدن شرکت ها میتوانید بلیط اتوبوس VIP   و بلیط های معمولی را مشاهده و براساس نیاز خود خریداری کنید .

رزرو بلیط اتوبوس

با رزرو بلیط اتوبوس از مستر تیکواز امکانات خوب این شرکت بهره مند می شوید . از جمله این امکانات میتوان به خرید و پرداخت آنلاین هزینه سفر ، امکان رزرو صندلی ، امکان مشاهده ساعت های سفر و شرکت های مختلف ارائه دهنده اشاره کرد .

یکی از مزایای خوب در هنگام خرید بلیط اتوبوس امکان رزرو صندلی از قبل می باشد ، به این صورت که در هنگام خرید ، نقشه صندلی های اتوبوس برای شما قابل مشاهده خواهد بود و به سادگی می توانید صندلی مورد نظر و تعداد آن را انتخاب و رزرو کنید . اگر صندلی ها به رنگ قرمز باشد به این معنی است که صندلی مورد نظر از قبل توسط شخص دیگری رزرو شده ، ولی اگر صندلی به رنگ سبز و یا بی رنگ باشد یعنی آن صندلی آزاد و قابل رزرو شدن است . همچنین با امکان رزرو بلیط اتوبوس می توانید در هنگام خرید از اتوبوس VIP استفاده کنید و با پرداخت مبلغی بیشتر از امکانات بیشتر این اتوبوس ها بهره مند شوید . از امکانات اتوبوس  VIP میتوان به صندلی های بزرگ و تختخواب شو اشاره کرد که به سادگی میتوان صندلی ها را به عقب خوابانده و استراحت کنید . همچنین میتوان سیستم های سرمایشی و گرمایشی با کیفیت آن ها را نام برد .

همچنین از دیگر امکانات خرید بلیط اتوبوس از مستر تیکو میتوان به استرداد آنلاین بلیط اتوبوس اشاره کرد . تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس 10 درصد از مبلغ کل خریداری شده و از یک ساعت تا زمان حرکت 50 درصد از مبلغ کل قابل استرداد می باشد .

قیمت بلیط اتوبوس

قیمت بلیط اتوبوس نسبت به بلیط هواپیما و بلیط قطارارزانتر است و بنا به مسیرهای مختلف قیمت های مختلفی هم خواهد داشت . برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس میتوانید از باکس جستجو بالای صفحه به جستجوی مسیرهای مختلف بپردازید و در کمترین زمان ممکن از قیمت های مختلف بهره مند شوید . با جستجو در بین بلیط اتوبوس از قیمت اتوبوس های VIP و معمولی نیز آگاه می شوید .

 

بلیط اتوبوس تهران مشهد

مسیر تهران مشهد همیشه یکی از پر ترددترین مسیرهای مسافرتی بوده و چه در قطار و چه در هواپیما این مسیر جزو شلوغ ترین مسیرهای مسافرتی به شمار می رود . برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد میتوانید با جستجو در باکس مخصوص بلیط اتوبوس از ساعتها و قیمت های مختلف شرکت های اتوبوسرانی آگاهی لازم را کسب کرده و اقدام به خرید کنید .

در هنگام خرید بلیط میتوانید از پشتیبانی آنلاین مستر تیکو استفاده کنید و در صورت برخورد با هرگونه مشکلی از طریق چت آنلاین موجود در صفحه و یا تماس با شماره های پشتیبانی شرکت استفاده کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .