سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی بخاری بدون دودکش آبسال

معرفی بخاری آبسال

بخاری بدون دودکش آبسال از پرطرفدارترین تولیدات شرکت آبسال می باشد که با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا سالانه تولید و در سطح بازار عرضه می شود. این دستگاه با طراحی زیبا و توانایی که در جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارد و نیز به سبب بازده بالای که آن از جمله ی پرفروش ترین محصولات شرکت آبسال است. در طراحی و ساخت بخاری بدون دودکش آبسال توجه به ایمنی و صرفه جویی در سوخت و ایجاد بیشترین گرما اولویت سازندگان این محصول بوده است. نکته ای که باعث برتری این دستگاه نسبت به بخاری های دودکش دار می شود این است که در بخاری های دودکش دار قسمت اعظم حرارت تولید شده توسط دودکش از بین می رود اما در بخاری بدون دودکش آبسال این مورد وجود ندارد و تمام سوخت مصرف شده به گرما تبدیل می شود.

 

ویژگی های بخاری بدون دودکش آبسال

همانگونه که ذکر شد این دستگاه دودکش ندارد به همین خاطر مصرف کنندگان باید بسیار به نکات ایمنی که در طراحی بخاری بدون دودکش آبسال به کار گرفته شده است توجه کنند. اگر خرایدار این دستگاه هستید نکاتی نظیر دلایل خاموش شدن بخاری ، عیب یابی دستگاه، علت روشن نشدن آن و… را باید به خوبی بدانید.

ایمنی بخاری بدون دودکش آبسال

بخاری بدون دودکش نیز همانند بخاری های دودکش دار به تولید گرما می پردازد اما با این تفاوت که طراحی شعله در بخاری های بدون دودکش باعث شده است که میزان مونوکسیدکربن هوا بسیار کاهش پیدا کند. در بخاری بدون دودکش آبسال شعله به گونه ای طراحی شده است که کمترین اکسیژن و گاز مصرف و بیشترین حرارت تولید می شود. بخاری های بدون دودکش تنها در فضاهایی که هوا جریان دارد بهتر است مورد استفاده قرار گیرد.

مدل های بخاری آبسال

شرکت آبسال با توجه به نیاز مشتریان و نیز با استفاده از به روز ترین فناوری ها به تولید مدل های گوناگونی از این دستگاه پرداخته است که به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

 

بخاری تابشی بدون فن آبسال مدل جی 437

این بخاری حجم و وزن بسیار کمی دارد و به همین خاطر به راحتی می توان آن را به دیوار نصب کرد و در رنگ های سرمه ای، نوک مدادی، قرمز و قهوه ای قابل تهیه است.

بخاری شعله نما آبسال مدل جی 431

بخاری بدون دودکش آبسال در این مدل دارای بدنه با پوشش رنگ پودری کوره ای است و در دو رنگ سرمه ای و نوک مدادی قابل تهیه می باشد. همچین از دیگر ویژگی هایش می توان به وزن کم و طراحی متنوع آن اشاره کرد که استفاده از این دستگاه را هر فضایی ساده نموده است.

بخاری شعله آبی آبسال مدل 481

در این مدل از بخاری بدون دودکش آبسال مشعلِ دارای احتراق کامل دستگاه قابل توجه است و این خود سبب به صفر رسیدن میزان گازهای مضر حاصل از احتراق شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه کم حجم بودن آن را می توان نام برد که به قابل استفاده بودن آن در هر فضایی کمک کرده است. بخاری بدون دود کش آبسال در این مدل در رنگ های سورمه ای، قهوه ای و نوک مدادی قابل تهیه می باشند. بدنه در این مدل دارای پوشش رنگ پودری کوره ای است.

بخاری تابشی آبسال مدل 444

این دستگاه به دودکش نیازی ندارد و حمل آن بسیار آسان می باشد. در این مدل از بخاری بدون دودکش آبسال انتقال حرارت به دو شیوه ی تابشی و جابجایی انجام می گیرد و در سه رنگ سرمه ای، قهوه ای و نوک مدادی تولید می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم کنترل انرژی آن اشاره کرد.

بخاری تابشی آبسال مدل 440

در این مدل نیز به دودکش نیازی نیست و حمل این دستگاه بسیار آسان می باشد. بخاری بدون دودکش آبسال در مدل 440 قابلیت انتقال حرارت به دو شیوه ی تابشی و جابجایی را دارد و در سه رنگ قهوه ای، سرمه ای و نوک مدادی می توان آن را تهیه نمود. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه به سیستم کنترل اکسیژن محیط مجهز می باشد.

بخاری تابشی مجهز به فن آبسال مدل اف 437

در این مدل با توجه به وزن و حجم کمی که دستگاه دارد به راحتی می توان آن را به دیوار نصب کرد. مشعل این دستگاه دارای احتراق کامل است و برای ثابت کردن نوسانات گاز ورودی بخاری را به گاورنر مجهز کرده اند. در این مدل نیز بدنه ی بخاری دارای پوشش رنگ پودری کوره ای است.

بخاری هوشمند آبسال بدون نیاز به دودکش مدل 405

بخاری آبسال در مدل 405 دارای فن به منظور تسریع در انتقال حرارات می باشد و مشعل آن دارای احتراق کامل است. این مدل از بخاری در رنگ های قرمز، نوک مدادی، قهوه ای و سرمه ای قابل تهیه است. همچنین لازم به ذکر است بدلیل وزن کم دستگاه می توان به آسانی آن را به دیوار نصب نمود. در این مدل بدنه ی بخاری دارای پوشش رنگ پودری کوره ای می باشد.

 

جمع بندی

همانطور که قبلا ذکر شد بخاری بدون دودکش آبسال از جمله وسایل گرمایشی است با شروع فصل سرما بسیار پرفروش و مورد توجه خریداران قرار می گیرد. این برند به دلیل تنوعی که در طراحی محصولات خود و رنگ بندی آن ها دارد و نیز قیمت گذاری مناسب با توجه به نیاز مشتریان بسیار در بین رقیبان خود در سطح بازار پیشتاز بوده است. کیفیت این محصولات رضایت مشتریان را در پی داشته که سبب ثبیت جایگاه برند آبسال در بازر است. لازم به ذکر است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل اشخاص به صرفه جویی در زمان سایت های گوناگونی برای فروش محصولات خانگی ایجاد شده است که از پر بازدید ترین سایت ها می توان فروشگاه جاویدکالا را نام برد. شما می توانید با اطمینان کامل از کیفیت در خدمات به سایت جاوید کالا مراجعه و به خرید بخاری بدون دودکش آبسال بپردازید.