سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی یخچال بست Bost

یخچال های موجود در فروشگاه جاوید کالا  یکی از حیاتی ترین محصول برای خانه ها، بیمارستان ها، فروشگاه های بزرگ و مغازه های کوچک است. به یقین می توان گفت که نبود یخچال زندگی روزمره را با مشکل مواجه می کند به طوریکه اگر یخچال نباشید بیشتر موادغذایی و فراورده های گوشتی تحمل گرما را نداشته و فاسد یا خراب می شوند. پس یکی از نیازهای اصلی هر خانواده یا گروه یخچال است. باید در انتخاب یخچال بسیار دقت شود زیرا اگر یخچال از برندی خوب نباشد خیلی سریع خراب می شود و شما را دچار دردسر از نظر جلو رفتن کارها و همچنین از نظر اقتصادی دچار دردسر می کند.

یخچال بست Bost

در ادامه با ما همراه باشید تا تیم جاوید کالا یکی از اصلی ترین محصول مورد نیاز شما را که یخچال است از برند بست به شما معرفی کند و بتوانید در هنگام خرید با چشمی باز و اطلاعات کامل به سراغ خرید یخچال به فروشگاه لوازم خانگی جاوید کالا بروید.

معرفی برند بست و محصولات آن

شاید تا به حال اسم برند بست را نشنیده باشید. باید بگوییم که این برند مشغول به ساخت و عرضه لوازم خانگی است و در سال 1387 به عنوان یک برند اقتصادی بنا گذاری شد.یکی از برندهایی خوش نام و معروف که در گروه صنعتی انتخاب سرویس چای دارد و سالیانی است با تولید و ارائه محصولاتی مثل تلویزیون، یخچال، یخچال فریزر و اجاق گاز و جاروبرقی… در کنار مردم است، برند بست نام دارد.برند بست دارای محصولاتی با کیفیت و در عین حال با قیمت پایین است و سعی کرده است مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارد. و با بودجه کمی که افراد دارند آنها را صاحب محصولات خود می کند. به عبارتی می توان بست را به عنوان یکی از خوش قیمت ترین برندهای لوازم خانگی شناخت. با ورود لوازم خانگی به فروشگاه جاوید کالا و عرضه آن میان مشتریان خیلی سریع سهم بیشتر بازار را به خود اختصاص داده است.

هدف این کمپانی از راه اندازی و طراحی برند بست، تولید و عرضه لوازم خانگی ایرانی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت بود که تا به امروز توانسته است به هدف خود بسیار نزدیک شود.برند بست هم اکنون در سبد خود دو نوع مدل یخچال دارد که در ادامه با کاربرد ها ویژگی آن ها بیشتر آشنا می شوید.

ویژگی های یخچال فریزر پایین بست

این یخچال فریزر دارای رتبه انرژی A+ است و دارای مصرف برق کم و بهینه ای است. از سیستم روشنایی LED در یخچال و سیستم سرمایشی دوگانه برخوردار می باشد و همچنین این یخچال برند بست صدای بسیار کمی تولید می کند. همچنین یخچال بست BOST به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکتریکی مجهز است. و دارای سیستم سرمایش به واسطه فن قدرتمند و مجهز به نسل نو و جدید کمپرسورهای HE و پرقدرت با بازدهی زیاد نیز می باشد. همچنین یخچال بست دارای مخزن بزرگ داخلی و آبسرد کن است.

یخچال بست Bost

گنجایش یخچال بست چگونه است؟

هم گنجایش یخچال معمولی و هم فریزر محصول برند بست در مقایسه با نمونه های هم شکل موجود در بازار، بسیار مناسب تر است. برای مثال می توان گفت که یخچال امرسان که محصولی مشابه با برند بست است دارای یخچال  230 لیتر و فریز77 لیتری است این در حالی است که یخچال و فریزر بست که در جاوید کالا موجود است با گنجایش یخچال 320 لیتر و گنجایش فریز100 لیتر فضای بسیار زیادتری را برای مواد غذایی اختصاص داده است.

یکی از پرفروش ترین یخچال فریزرهای ارزان قیمت در بازار یخچال فریزر ایرانی بست است. بست سعی داشته است با در نظر گرفتن نیاز و بودجه افراد، محصولات را به گونه ای طراحی کند که نیازهای اولیه و ثانوی افراد را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت رفع کند و پاسخگوی هر نیازی است. در این یخچال لامپ های LED که به کار رفته است 15 برابر مصرف کمتر و 20 برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معمولی دارند. به علت اینکه گرمای خیلی کمی را نسبت به لامپ های معمولی تولید می کند، همیشه داخل یخچال را سرد نگه می دارد.

مشخصات یخچال بست

این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ است و دارای 90 کیلو گرم وزن و همچنین ارتفاع 1980 متری می باشد. عمقی 704 میلی متری دارد و 4 طبقه دارد و دارای 2 عدد کشو است که لامپ هم دارد.

ویژگی های دیگر یخچال بست Bost

دارای سه کشو بزرگ و یک محفظه بزرگ درب دار داخل فریزر است و مجهز به نسل جدید کمپرسورها HE است و دارای سیستم سرمایش به واسطه فن است. نوار دور درب این یخچال 100 درصد قابل شستشو است و خراب نمی شود و همچنین قابل تعویض است زیرا از جنس نانو سیلور است. همچنین دارای مقاومت نوفراست در برابر برفک است. یخچال بست Bost در رنگ های سفید، سفید صدفی، تیتانیومی و نقره ای در بازار و فروشگاه جاوید کالا موجود می باشد.

طراحی این یخچال طوری است که فقط مختص خانه نیست بلکه می توان آن را برای مغازه و اتاق خواب و یا به عنوان یخچال دوم استفاده کرد.

یخچال بست Bost

قیمت یخچال بست

یخچال بست از قیمت مناسبی برخوردار است. همواره برند بست در این روزها که تورم و گرانی گریبان گیر افراد و خانواده ها شده است رعایت حال مصرف کنندگان  محصول خود را همیشه داشته است اما به دلیل نوسانات ارزی نمی توان قیمت مشخصی را بیان کرد. شما می توانید با تماس با تیم مشاوره فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا از قیمت های روز این یخچال عالی باخبر شوید.جاوید کالا همواره تخفیف های بسیار مناسبی را ویژه مشتریان خود قرار می دهد. فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا اساسی ترین محصولات مورد نیاز شما کاربران عزیز را تهیه کرده است و در فروشگاه خود گنجانده است تا شما با خیال راحت به سراغ خرید محصولات مورد نظر خود بروید. دیگر نگران قیمت های گزاف و بالای فروشگاه های دیگر نباشید و با خیال راحت به سراغ جاوید کالا بروید.

حرف آخر

به طور کلی می توان گفت این محصول که مختص برند بست است دارای قیمت مناسبی است و همچنین کیفیت مناسبی دارد و ویژگی های خوبی را داراست. امیدواریم این مقاله به شما عزیزان یاری رسانده باشد.

خرید و قیمت یخچال بست Bost

برای خرید یخچال بست می توانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بعد از مقایسه قیمت یخچال بست ، وارد صفحه محصول شوید و پس از مطالعه ویژگی های کامل محصول و انتخاب یخچال بست Bost مورد نظر ، اقدام به خرید به صورت آنلاین نمایید.