سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی قطار 5 ستاره فدک

معرفی قطار 5 ستاره فدک

امروزه سفر با قطار در بین دیگر وسایل حمل و نقل از امنیت و آسودگی خاطر بیشتری برخوردار است ، به همین دلیل بسیاری از مسافران برای سفرهای خود قطار را انتخاب می کنند . علاوه بر امنیت بیشتر می توان به قیمت های مناسبتر نیز ، برای انتخاب قطار به عنوان وسیله سفر اشاره کرد . بسیاری از مردم به دلیل ترس از ارتفاع و پرواز به دنبال خرید بلیط قطار می باشند و قیمت آن برایشان اهمیتی ندارد و صرفا امکانات و خدمات در طول سفر برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است . شرکت قطار 5 ستاره فدک یکی از همین شرکت های مسافربری ریلی می باشد که جزو قطارهای VIP در کشور است و دارای خدمات و امکانات ویژه ای برای مسافران می باشد .

شرکت ریل پرداز نو آفرین ، موسس قطارهای فدک در سال 1393 تاسیس شد که جزو شرکت های 5 ستاره مسافربری ریلی می باشد . قطار فدک با سرعت 200 کیلومتر در ساعت در مسیرهای تهران – مشهد ، قم – مشهد و تهران – شیراز در حال جابه جایی مسافران می باشد .

طراحی قطار فدک تلفیقی از طراحی سنتی و مدرن می باشد که برگرفته از باغ فدک در دل کویر است . نورپردازی های عالی ، طراحی های منحصر به فرد کوپه ها ، بزرگی و راحتی در کوپه ، رستوران های VIP ، مهمانداران تحصیلکرده و مجرب ، سرعت بالا ، اینترنت رایگان در طول سفر ، از دیگر امکانات و ویژگی های خوب قطار فدک می باشند .

امکانات قطار 5 ستاره فدک

در طراحی داخلی قطار های فدک ، از نورپردازی های بسیار چشم نواز و زیبا استفاده شده است که مسافران در طول سفر می توانند در راهروها و سالن های فدک استراحت نموده و اوقات خوش و بدون خستگی را داشته باشند . همچنین کوپه های قطار فدک به صورت ارگونومیک و بزرگ طراحی شده که دارای پارچه ها ، لحاف ها و بالشت های نفیس و با کیفیت می باشد . مسافران در هنگام خرید بلیط قطار فدک و استفاده از این قطار می توانند از وای فای و اینترنت رایگان در طول سفر بهره مند شوند .

از دیگر امکانات خوب قطار فدک میتوان به : استفاده از فرش قرمز برای استقبال اولیه از مسافران ، بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری با امکان انتخاب فیلم و موسیقی مورد نظر خود ، استفاده از ظروف چینی برای صرف غذا و سرو نوشیدنی های سرد و گرم اشاره کرد .

مسافران در هنگام گوش دادن به موسیقی می توانند درخواست ارائه هدفون نمایند و مهمانداران در اسرع وقت هدفون مورد نظر شما را برایتان تهیه می کنند . 

کلاس های مختلف قطار فدک

در هنگام خرید بلیط قطار فدک می توانید از 3 کلاس مختلف فدک استفاده کنید ، هر کلاس این نوع قطار دارای قیمت های متفاوتی می باشند . 

- کلاس ویژه فدک

- کلاس بیزینس فدک

- کلاس عادی یا اقتصادی فدک

 

این شرکت ریلی با توجه به راه اندازی کلاس های مختلف و قیمت بلیط قطار نسبتا بالا در مقایسه با دیگر شرکت های ریلی دارای تعهداتی به مسافر نیز می باشد که یکی از این تعهدات میتوان به استرداد بخشی از مبلغ بلیط قطار در صورت تاخیر در زمان رسیدن به مبدا اشاره کرد .

مسیرهای حرکتی قطار 5 ستاره فدک

قطار مشهد تهران و قطار تهران مشهد از پرتردد ترین مسیرهای ریلی در کشور می باشد که شرکت قطار فدک به خوبی این مسیر را تحت پوشش خود دارد و در برنامه های مختلف اقدام به جابه جایی مسافران می نماید . 

از دیگر مسیرهای این شرکت ریلی میتوان به قطار مشهد زنجان و بلعکس اشاره کرد .

قطار تهران شیراز و همچنین قطار تهران اهواز از دیگر مسیرهای شرکت قطار 5 ستاره فدک می باشد . همچنین در هنگام خرید بلیط قطار می توانید مسیر تهران قم را که در میانه راه تهران اهواز است ، نیز انتخاب و رزرو نمایید .