سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

راهنمای خرید انواع بخاری نیک کالا

    نظر

معرفی بخاری نیک کالا

اگر شما برای گرمایش محیط کار یا خانه خود تصمیم به تهیه وسایل گرمایشی دارید با ما همراه باشید تا در این مطلب با ذکر مواردی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید به شما کمک کنیم.دوستان عزیز! امروزه وسایل گرمایشی متنوع و با طراحی و امکانات مختلف در بازار موجود هستند تا آنچه را که نیاز شماست پاسخگو باشد. نیک کالا نیز یکی از برندهای معتبر داخلی است که با بکارگیری طراحی بی نظیر و در نظر گرفتن نکات ایمنی و همچنین سبک های متفاوت کار شما را آسان نموده است. در ادامه مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید از بین مدل‌های مختلف بخاری نیک کالا گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

انواع بخاری نیک کالا

با توجه به نوع منبع انرژی ، بخاری‌ نیک کالا را می‌توان به بخاری گازی و برقی تقسیم بندی کرد.

بخاری برقی نیک کالا

بخاری های برقی با تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایشی توسط گرم کردن سفال درون المنت ها کار می کنند.نیک کالا در زمینه تولید بخاری های برقی هم فعالیت داشته و توانسته است بخاری های پرفروشی را در این زمینه تولید کند. باید توجه کنید اگر فضای منزل یا محیطی که می‌خواهید برای گرمایش آن از بخاری استفاده کنید کوچک و محدود است نگران نباشید، انتخاب بخاری برقی نیک کالا پیشنهاد ما به شماست.نیک کالا با تولید بخاری های برقی زیبا در انواع طرح ها و سبک ها به کمک شما آمده است. توجه این برند معتبر به بحث ایمنی از نکات مثبتی است که می توان به آن اشاره کرد. همچنین بحث ایمنی در تولید بخاری های برقی حائز اهمیت است و خطر اشتعال بخاری های برقی بالاست. اما برند نیک کالا با توجه به این مبحث مهم خیال شما را راحت کرده است.

از انواع بخاری های برقی نیک کالا می توان به مدل بخاری دیواری و ایستاده اشاره کرد که اگر سطح شما محدود کنندس می‌توانید از بخاری های دیواری نیک کالا استفاده کنید که باعث می شود از فضاهای کوچک بهترین استفاده را داشته باشید. بخاری های برقی ایستاده نیک کالا نیز برای محیط های با فضای بیشتر مناسب هستند و با توان گرمایشی بالاتر می توانند مورد توجه شما قرار بگیرند.همچنین نیک کالا با بکار گیری فن هایی در بخاری های برقی خود امکان گرم شدن سریع تر و همچنین یکنواخت تر محیط را برای شما عزیزان محیا ساخته است.

بخاری گازی نیک کالا

اگر فضایی که می خواهید برای آن وسایل گرمایشی تهیه کنید متراژبالایی دارد باید از بخاری های گازی استفاده کنید.چرا که هم هزینه ای که در پایان هر ماه برای شما خواهد داشت کم تر از بخاری های برقی خواهد بود. و هم توان گرمایشی بخاری های گازی بیشتر است.بخاری های گازی نیک کالا در انواع مدل و طراحی ها توانسته جزء پر فروش ترین و آزموده شده ترین محصولات داخلی باشد و همچنین از نظر زیبایی، ایمنی و کیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در بین خریداران داشته باشد.

 

بخاری های گازی نیک کالا با انواع با دود کش و بخاری بدون دودکش موجود هستند. در انتخاب نوع آن این نکته حائز اهمیت است که اگر فضای شما دارای رفت و آمد زیاد و هواگیری مناسب است انتخاب بخاری گازی بدون دودکش نیک کالا با طراحی شیک و به روزی که دارد می‌تواند زیبایی محیط کار شما را دو چندان کند و همچنین دیگر دغدغه انتخاب جای مناسبی که دارای دودکش باشد را ندارید و به راحتی هرکجای محیط خود که بخواهید می توانید بخاری را جا به جا کنید.

از جمله مواردی که باید در انتخاب خود دقت کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توان گرمایشی

در زمان انتخاب بخاری یکی از گزینه هایی که حتما باید توجه کنید بحث توان گرمایشی بخاری شماست. با توجه به مساحت محیطی که می‌خواهید وسیله گرمایشی را برای آن انتخاب کنید، توان گرمایشی مناسب را انتخاب کنید. هر فوت مربع توسط 10 وات انرژی گرم می‌شود. و شما می توانید از این جمله جهت راهنما در خرید خود استفاده کنید. بخاری های گازی نیک کالا با توان گرمایشی متفاوت را با توجه به متراژ خود انتخاب کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و محیطی آرام با دمای مناسب را تجربه کنید.

ایمنی

توجه نکردن به ایمنی انواع بخاری می تواند دردسر ساز شود. و خطر آتشسوزی آن را باید جدی بگیریم. بنابراین در انتخاب نوع کالا لطفا این نکته را مورد توجه قرار دهید.بخاری نیک کالا از این جهت فوق العاده عمل کرده و جنس بدنه به کار رفته باعث جلوگیری از خطر آتشسوزی می شود و همچنین از ویژگی های ایمنی پیشرفته ای بهره مند است. بخاری نیک کالا دارای یک کلید داخلی هستند که در صورت بروز مشکل یا خراب شدن تصادفی بخاری به طور خودکار جریان را قطع می کند. و همچنین در زمانی که بخاری های برقی نیز بیش از حد گرم شده باشد بخاری خاموش می شود و از این جهت توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

طراحی منحصر به فرد بخاری نیک کالا

جنس شیشه های به کار رفته در جلوی بخاری نکته حاءز اهمیتی می باشد که دوام آن و درجه حرارتی که می تواند تحمل کند مهم است. بخاری های نیک کالا با مرغوبیت جنس شیشه جلوی بخاری و تحمل دمای بالای 700 درجه سانتی گراد خیال شما را از بابت شکستگی در اثر گرما راحت کرده است و همچنین در بخاری های شومینه ای نیک کالا نیز مرغوبیت مواد به کار رفته در ساخت هیزم ها که مقاومت بالایی دارند نیز شما را از عمر مفید بالای هیزم ها مطمعن می سازد. با توجه به تنوع بخاری نیک کالا ما در این مطلب سعی کردیم تا به شما نکاتی را که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید یادآوری کردیم مانند توجه کردن به متراژ محیط و توان گرمایشی بخاری و همچنین اندازه بخاری و بحث مهم ایمنی بخاری امیدواریم، مطالب فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد.