سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی شرکت هواپیمایی کاسپین

 

معرفی شرکت هواپیمایی کاسپین (Caspian Airlines)

شرکت هواپیمایی کاسپین یکی از شرکت ها و ایرلاین های خصوصی کشور می باشد که در سال 1372 تاسیس شد . دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه مهرآباد قرار دارد .

هواپیمایی کاسپین اولین شرکت خصوصی در صنعت حمل و نقل هوایی محسوب می شود که از سال 1372 فعالیت خود را به وسیله 4 فروند هواپیما شروع کرد و تا به حال که 25 سال از تاسیس این شرکت هواپیمایی می گذرد در حال حاضر دارای 10 فروند هواپیما می باشد که یک فروند آن غیر فعال و مابقی در حال تردد در مسیرهای هوایی می باشند .


خرید بلیط هواپیما کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین همانند دیگر ایرلاین ها دارای مسیرهای پروازی متفاوت در نقاط مختلف داخل و خارج از کشور می باشد . در هواپیمایی کاسپین امکان خرید بلیط چارترنیز خواهد بود . برخی از مسیر پروازها از مبدا تهران می توان به : اهواز ، عسلویه ، سنندج ، اصفهان ، جزیره کیش ، رشت ، شیراز ، مشهد و ... اشاره کرد . برای پروازهای خارجی هم میتوان شهرهای دبی ، سلیمانیه ، نجف و ترکیه نام برد .

برای خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی کاسپین می توانید از سایت مستر تیکو اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید . فقط کافیست از باکس جستجو در بالای صفحه مبدا و مقصد و روز سفر خود را مشخص کنید تا تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی کاسپین برای شما به نمایش گذاشته شوند . برای مشاهده قیمت بلیط چارتر نیز می توانید از سمت راست صفحه گزینه بلیط چارتر را انتخاب کنید تا تمامی پروازهای چارتری کاسپین برای شما به نمایش گذاشته شود .

میزان بار مجاز برای حمل در شرکت هواپیمایی کاسپین

میزان باری که مسافر برای سفرهای خود مجاز به حمل آن می باشد در شرکت های هواپیمایی مختلف براساس سیاست های آن شرکت متفاوت می باشد .

برای هواپیمایی کاسپین مقدار مجاز برای حمل بار در پروازهای داخلی 20 کیلوگرم و پروازهای خارجی 30 کیلوگرم می باشد .

پشتیبانی مستر تیکو برای خرید بلیط شرکت هواپیمایی کاسپین

مستر تیکو در هنگام خرید در کنار شما می باشد و در صورت برخورد با هرگونه مشکل در خرید بلیط هواپیماو یا بلیط چارتر می توانید از طریق چت آنلاین و به صورت آنلاین با همکاران ما در بخش پشتیبانی مستر تیکو تماس برقرار کنید و تمامی سوال های خود را برطرف کنید . و یا از طریق تماس با شماره 05131608 تمامی مشکلات خود را به صورت تلفنی با مشاوران ما در میان گذاشته و به سادگی اقدام به خرید بلیط هواپیما و یا خرید بلیط چارتر نمایید .