سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی شرکت رویال و محصولات آن

تشک رویال را آرام بخش خوابی شیرین پس از طی روز سخت کاری خود بدانید! این تشک در کمال وقار و لوکس بودن، حس راحتی فوق العاده ای را به شما القا خواهد کرد.در انواع مدل های این تشک می توان تامل کرد که این شرکت با تجربه نزدیک به 20 سال خود اینچنین با پیشرفت تکنولوژی همگام بوده و محبوبیت و شهرت بسیار خوبی را در بین مردم از آن خود کرده است. تشک رویال با دارا بودن تمام استاندارد های لازم و مورد انتظار از یک وسیله پر کاربرد در خانه ها، کسب رضایت قلبی خوبی را بدست آورده است که در ابتدای امر کار شرکت رویال نیز از اهداف آن بود.
حالا با شرکت یات شاپ ، سفر کنیم به حدود 20 سال پیش، سالی که برای اولین شرکت تشک سازی رویال تاسیس شده و شروع به کار کرد.

تاریخچه شرکت رویال:

در سال 1380 برای اولین بار در ایران، آوازه تشک های رویال و کالای خواب این شرکت به گوش همه می رسید و اینگونه بود که تمام اهداف این شرکت برای آینده ای بسیار درخشان چیده شده بود.
شرکت رویال با رقابت با رقیبان سر سختی در این مسیر پر فراز و نشیب، خود را به این جایگاه رسانیده است و هیچ هدفی را خارج از دسترس خود نمی بیند!
از مهم ترین و اصولی ترین اهداف این شرکت می توان به مشتری مداری فوق العاده و کار حرفه ای و دقیق درخور شأن یک ایرانی اشاره کرد.
هدفی که در ابتدای کار جهش بسیار خوبی به این شرکت داد تا در بازار داغ گسترش تشک های مصرفی در موارد گوناگون، جایگاه خود را بدست آورده و تثبیت کند.
رفته رفته و با متنوع تر شدن محصولات این شرکت، انواع مختلف سلیقه های مردم نیز به خوبی برطرف می شد و اینگونه بود که امروزه یکی از بزرگ ترین تولیدات تشک در ایران را شرکت تشک سازی رویال از آن خود کرده است.
شرکت رویال علاوه بر ساخت و تولید انواع مدل های تشک، به ساخت انواع تولیدات دیگر می پردازد. از جمله آنان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. انواع بالش های رویال در مدل های متفاوت
2. انواع باکس تشک های رویال در ابعاد مختلف
3. انواع پد های محافظ تشک های رویال با ابعاد متفاوت
4. انواع تشک های مهمان و بیمارستانی

انواع تشک های رویال:

در بیان انواع مدل های تشک رویال، می توانیم به انواع متفاوت مدل های موجود در بازار بپردازیم. به طور کلی تشک ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند و تشک های رویال نیز از این قاعده مستثنی نیستند:

1. تشک های فنری رویال:

یکی از اولین و پر فروش ترین تشک های موجود در بازار که در حالت عادی از محبوب ترین ها بشمار می آید. در زیر ذره بین نیز این تشک ها به خوبی نیاز های طرفداران این سبک تشک را برآورده می کنند.
نحوه سازمان بندی این تشک ها از انواع تشک های رویال به اینگونه است که فنر های یکپارچه و متصل به هم در تمام عمق تشک پهن شده اند و وزن شما را به هنگام خوابیدن، بطور مساوی در سراسر تشک پخش می کنند.
از مزایای این تشک می توانیم به راحتی و نرم بودن بسیار مطلوب آن اشاره کنیم که در در کردن خستگی ها بهنگام خواب به خوبی عمل می کند.
اما از معایب آن می توان به فرو رفتن زیاد بدن در تشک اشاره کرد که می تواند در دراز مدت به مهره های کمر و گردن آسیب بزند.

2. تشک های طبی رویال:

این مدل از انواع تشک رویال، برخلاف مدل قبلی، سفت و بدون فرورفتگی بهنگام خواب هستند. پس اگر بدنبال تشکی استاندارد و پزشکی هستید، این مدل از تشک های رویال می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

3. تشک های طبی-فنری رویال:

ترکیبی از دو مدل قبلی تشک های رویال است که هم حس فنری بودن و هم حس طبی بودن تشک را به شما القا می کند. این تشک ها نیز در بازار از اهمیت فوق العاده ای برخودار اند و همه روزه بطور گسترده ای در سراسر ایران پخش می شوند.

4. تشک های بادی رویال:

اگر تمام مدل های قبلی را یکجا می خواهید، این مدل از انواع تشک های رویال انتخابی بی نظیر برای شما خواهد بود. از اسم این مدل نیز مشخص است که با باد کردن باد شده و می تواند تبدیل به تشکی سفت و طبی شود. در صورتی که باد آن کم تر باشد، می توان بعنوان تشکی فنری به آن نگاه کرد.
نوعی دیگر از دسته بندی انواع تشک های رویال را تشک های متفاوت موجود در بازار با نام های تجاری مختلف تشکیل می دهند. از انواع آن ها می توان به:
• مدل رامش
• مدل آسوده
• مدل آرامش
• مدل آسا
• مدل آسمان
• مدل رویال فوم
• مدل آیسان
• مدل بهتا
• و... اشاره کرد.
همانگونه که دیدیم تنوع در مدل های مختلف تشک رویال بشدت زیاد و چشم گیر است و این مهم حق انتخاب فوق العاده ای را به مشتریان می دهد.
پس از بررسی تشک های رویال و انواع آن ها، به چند سوال مهم مخاطبان این مطلب پاسخ دهیم:
1. سوال اول: بازه قیمتی تشک های رویال در چه محدوده ای است؟
در پاسخ به این سوال باید با توجه به عرضه در بازار و نیز نوع تشک مورد نیاز شما به تحلیل قیمت ها بپردازیم.
در این بین با توجه به نوع تشک انتخابی شما، این محدوده می تواند از 300 هزار تومان تا سقف 10 میلیون تومان گسترده باشد.
2. سوال دوم: استاندارد تولید و ساخت تشک شامل چه مواردی است؟
در تعیین استاندارد انواع مدل های تشک های رویال، می توانیم به عوامل تعیین کننده ای از جمله:
- نوع تشک و جنس آن
- نوع مواد بکار رفته درون تشک
- نوع دوخت تشک
- ارتفاع تشک از سطح تخت
اشاره کنیم.
3. سوال سوم:کدام مدل از انواع مدل های تشک رویال برای استفاده مناسب تر است؟
جواب این سوال دیگر کاملا پیش خود شما است! این شما هستید که با توجه به سلیقه خود تعیین می کنید چه نوع تشکی برای مصرف شما مناسب است.
برای مثال در بین انواع تشک های فنری، تشک های طبی، بادی و... کدام مورد مد نظر شما است، همان بهترین گزینه است.
4. سوال چهارم: در انتخاب ابعاد تشک به چه عاملی دقت کنیم؟
برای فهمیدن ابعاد تشک مناسب برای خودتان، باید به قد خود نگاه کنید! در حالت کلی تشک ها باید حدود 10 الی 15 سانتی متر بزرگ تر از قد شما باشند تا در هنگام خواب راحتی بی نظیری را تجربه نمایید.