سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

رزرو بلیط هواپیما

سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال ، تمامی خدمات و کسب و کارها به سمت الکترونیکی و اینترنتی سوق پیدا کرده است . دیگر همانند سال های گذشته برای پرداخت قبوض نیازی به مراجعه به بانک نیست و یا برای پرداخت پول به حساب شخص دیگری نیاز به مراجعه به عابر بانک نیست ، و یا برای خرید مایحتاج منزل همچنین نیازی به رفت و آمدهای طولانی و خرید حضوری نیست و تنها با وصل شدن به دنیای بزرگ اینترنت از طریق موبایل و یا لپ تاپ خود می توانید مغازه ، بانک ، سوپر مارکت و ... را به خانه خود بیاورید و از خدمات بی نظیر آن ها استفاده کنید .


یکی دیگر از خدماتی که امروزه بسیار رونق پیدا کرده است و تمامی مشکلات قبلی و گذشته را حل کرده ، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، رزرو بلیط هواپیما ، خرید بلیط قطار و خرید بلیط اتوبوس از طریق سامانه های آنلاین اینترنتی می باشد .

شما فقط با وصل شدن به سایت مورد نظر از طریق موبایل و یا لپ تاپ خود می توانید تنها با چند کلیک ساده و روان اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما و یا رزرو بلیط هواپیما کنید ، هزینه آن را به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی پرداخت و بلیط خود را بر روی گوشی خود داشته باشید . به همین سادگی ...

پس به جای رفت و آمد در مسافت های طولانی و پر ترافیک شهری تنها با نصب کردن اپلیکیشن مستر تیکو بر روی موبایل خود و یا از طریق نشانی وبسایت مستر تیکو با آدرس www.mrtiko.com می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به مشاهده قیمت بلیط هواپیما ، قیمت بلیط قطار و یا قیمت بلیط اتوبوس نمایید و در صورت نیاز و بر اساس زمان بندی خودتون میتوانید خرید و پرداخت را انجام دهید تا بلیط برای شما به صورت الکترونیکی صدور و بر روی گوشی موبایلتان و یا ایمیلتان ارسال شود .

روش رزرو بلیط هواپیما

در سایت مستر تیکو می توانید به سادگی اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید . برای این منظور طبق آموزش زیر باهم مراحل رزرو بلیط هواپیما را طی می کنیم تا شما عزیزان با نحوه رزرو بلیط هواپیما در سایت مستر تیکو آشنایی کامل پیدا کنید .

-         در ابتدا برای رزرو بلیط هواپیما در بخش بالایی سایت میتوانید از باکس موتور جستجو پروازها ، در صورت سفر در بین شهرهای داخلی کشور گزینه پرواز داخلی و در صورت سفر در بین کشورهای مختلف و خارج از کشور ، پرواز خارجی را انتخاب نمایید .

-         در بخش مبدا شهر مورد نظر و در بخش مبدا شهر سفر خود را انتخاب کنید ، تاریخ رفت و زمان حرکت خود را مشخص و تعداد مسافران را نیز در جایگاه مشخص شده تعیین و سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید .

-         در مرحله بعد برای رزرو بلیط هواپیما و با سرعت بسیار زیاد سیستم رزرواسیون آنلاین مستر تیکو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده در روز مشخص شما را جستجو و به صورت کامل لیست می کند .

-         شما در مرحله بعد براساس نیاز خود یکی از ایرلاین ها را انتخاب می کنید . در صورت جستجو در بین پروازهای چارتری ، تیک گزینه بلی چارتر را از سمت راست صفحه میتوانید کلیک کنید تا فقط پروازهای چارتری برای شما به نمایش گذاشته شوند. و با کلیک بر روی گزینه انتخاب وارد مرحله بعدی می شوید .

-         در این مرحله با تکمیل کردن اطلاعات فردی می توانید وارد مرحله بعد شوید . در این بخش نهایت دقت را انجام دهید تا تکمیل کردن اطلاعات فردی با اشتباهی صورت نگیرد ، در غیر اینصورت امکان ویرایش اطلاعات به هیچ وجه انجام پذیر نیست .

-         با تکمیل فیلدهای اطلاعات فردی وارد مرحله بعد می شوید که می توانید با پرداخت مبلغ سفر از طریق درگاه بانکی و به صورت آنلاین پرداخت را انجام و در انتها بلیط هواپیما برای شما صادر می شود .

 

رزرو بلیط هواپیما ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایرجزو اولین شرکت هواپیمایی در ایران می باشد و در ابتدا با نام شرکت هواپیمایی هما آن را می شناختند و بعد از پیروی انقلاب این نام به نام "ایران ایر" تغییر کرد . شرکت هواپیمایی ایران ایر دارای مقصدهای پروازی بی شماری می باشد ، که از جمله این مقاصد می توان به پروازهای خارجی همچون پروازهای اروپایی مسکو ، استانبول ، هامبورگ ، لندن و ... و همچنین پروازهای آسیایی اشاره کرد .

رزرو بلیط هواپیما در تمامی پروازهای داخلی و خارجی توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر امکان پذیر می باشد و شما عزیزان از طریق سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما مستر تیکو می توانید اقدام به رزرو بلیط هواپیما ایران ایر نمایید .

رزرو بلیط هواپیما ماهان

شرکت هواپیمایی ماهاننامی آشنا در صنعت هواپیمایی ایران می باشد که جزو معتبرترین شرکت های هواپیمایی و مسافرتی است . ناوگان هواپیمایی ماهان دارای 52 فروند هواپیما می باشد که تنها 36 فروند آن فعال و دارای برنامه ریزی برای سفرهای داخلی و خارجی می باشد .

برای رزرو بلیط هواپیما ماهان از سایت مستر تیکو می توانید با وارد کردن اطلاعات در باکس جستجوی پروازها و از طریق بخش سمت راست صفحه جستجوی پروازها ، بر روی شرکت هواپیمایی ماهان کلیک کنید تا تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان برای شما لیست شود .

رزرو بلیط هواپیما در مستر تیکو

همانطور که در توضیحات بالا گفتیم به سادگی و با چند کلیک ساده و روان می توانید اقدام به رزرو بلیط هواپیما از ایرلاین های مختلف کنید ، مستر تیکو روزانه میزبان صدها نفر برای خرید بلیط هواپیما ، خرید بلیط قطار و بلیط اتوبوس می باشد و محیطی امن را برای پرداخت و خرید های شما محیا و آماده کرده است تا با سرعت و پردازش بالا بتوانید در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید . بخش پشتیبانی مستر تیکو آمادگی پاسخگویی به مشکلات و سوالات شما را در 24 ساعت شبانه روز خواهد داشت .