سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

هواپیمایی آسمان

معرفی شرکت هواپیمایی آسمان

تاسیس شرکت هواپیمایی آسمان در سال 1359 صورت گرفت . تاسیس این شرکت هواپیمایی از ادغام چهار شرکت دیگر به نام های شرکت هوایی ایر تاکسی ، پارس ایر ، ایر سرویس و هور آسمان صورت گرفت . شرکت هواپیمایی آسمان همانند دیگر ایرلاین های جهانی و داخلی در تلاش بوده تا روز به روز بر سیستم های امنیتی و پروازی خود بیفزاید تا جان مسافران خود را در آسمان حفظ نماید و مسافران با آسودگی خاطر بیشتری این شرکت را برای سفرهای خود انتخاب کنند . به همین دلیل شعار اصلی هواپیمایی آسمان " امنیتتان در آسمان را تضمین می کنیم" می باشد .


در حال حاضر شرکت هواپیمایی آسمان دارای 33 فروند هواپیما می باشد که به 40 شهر داخلی و 13 کشور خارجی در حال تردد هستند .

ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان دارای 33 فروند هواپیما به شرح زیر می باشد :

3 فروند A320-231 ایرباس

1 فروند A340-311 ایرباس

5 فروند BOEING 727-228

2 فروند BOEING 737

16 فروند FOKKER 100

6 فروند ATR 72

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان 53 شهر و کشور را تحت پوشش پروازی خود دارد و شما عزیزان در سایت مستر تیکو می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما و بلیط چارتر از هواپیمایی آسمان نمایید .

شهرهای داخلی تحت پوشش هواپیمایی آسمان عبارتند از :

رشت ، سیرجان ، بم ، بندرعباس ، زاهدان ، سبزوار ، مشهد ، تهران ، کرمانشاه ، گرگان ، مراغه ، یاسوج ، یزد ، شیراز ، سهند ، لامرد ، خوی ، دزفول ، ساری ، سیرجان ، رفسنجان ، چابهار ، طبس ، قشم ، کرمان ، عسلویه ، رامسر ، اردبیل ، اصفهان ، بجنور ، ایلام ، نوشهر

و 13 پرواز خارجی و بین المللی برای شهرهای :

مسقط ، آنکارا ، استکهلم ، مزارشریف ، دمشق ، نجف ، آنکارا ، حیدرآباد ، هرات ، کویت ، کابل ، قندهار ، ایروان ، سلیمانیه ، دوحه ، دبی ، دوشنبه

خرید بلیط هواپیما شرکت آسمان

برای خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط چارتر از شرکت هواپیمایی آسمان می توانید از باکس جستجوی پروازها در بالای صفحه سایت استفاده کنید تا بتوانید به دنبال جستجوی بلیط ارزان هواپیما باشید و پس از انتخاب مبدا و مقصد و روز سفر خود ، بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا تمامی پروازها و شرکت های مختلف برای شما به نمایش گذاشته شوند . حال برای مشاهده پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان می توانید از سمت راست صفحه بین ایرلاین های مختلف ایرلاین آسمان را انتخاب کنید تا تمامی پروازهای این شرکت برای شما به نمایش گذاشته شوند تا با مقایسه پروازها و قیمت ، اقدام به خرید بلیط هواپیما و یا خرید بلیط پرواز چارتر از این شرکت نمایید . در صورت بروز هرگونه مشکل ، از طریق چت آنلاین با همکاران ما در بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید .