سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

هواپیمایی سپهران

معرفی شرکت هواپیمایی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1395 و در شهر شیراز افتتاح گردید . رنگ سازمانی هواپیمایی سپهران نارنجی و لوگوی آن الهام گرفته از پرنده اساطیری ققنوس می باشد .ناوگان هوایی این ایرلاین در حال حاضر دارای 4 فروند هواپیما می باشد که سهم این 4 فروند ، 3 فروند هواپیما بوئینگ 737 با ظرفیت 130 نفر و یک فروند هواپیما دورنیر با ظرفیت 35 نفر می باشد .

هواپیمایی سپهران به تازگی شروع به فعالیت کرده است و به عنوان اولین شرکت هواپیمایی تاسیس شده در شیراز می باشد که بومی شده این استان خواهد بود و به سرعت در حال پر رنگ تر شدن در بین ایرلاین های مختلف کشور می باشد .

برای خرید بلیط هواپیما سپهران بایستی به فروشنده های مجاز بلیط هواپیمامراجعه و اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید . برای این منظور می توانید از سایت مستر تیکو ، تمامی پروازها و قیمت ها را برای شرکت سپهران مشاهده کنید .

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی سپهران

پروازهای هواپیمایی سپهران در حال حاضر از مبدا شیراز به مقصدهای تهران ، تبریز ، مشهد ، بندرعباس ، چابهار ، زاهدان و همچنین از مبدا تهران به مقصدهای مشهد ، شیراز و اهواز در حال تردد هستند .

این ایرلاین در حال حاضر در شهرها و کشورهای خارجی تردد ندارد و به زودی و به دنبال دریافت مجوزهای مربوطه اقدام به فروش بلیط هواپیما خارجینیز می نماید .

خرید بلیط هواپیما سپهران

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی سپهران می توانید از طریق سایت مستر تیکو و با چند کلیک ساده و روان اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید .

در صورت برخورد با هرگونه مشکل از طریق چت آنلاین که در سمت راست و پایین صفحات وجود دارد ، می توانید به صورت آنلاین با همکاران ما در بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و تمامی سوالات خود را در میان گذاشته و پاسخ آن ها را دریافت کنید .