سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مستر تیکو

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس یکی دیگر از ایرلاین های کشور می باشد که در سال 1384 در منطقه آزاد اروند و با نام تجاری زاگرس آغاز به کار کرد .شرکت هواپیمایی زاگرس در مدت زمان کوتاهی توانست پیشرفت بسیار خوبی در صنعت حمل و نقل هوایی کشور داشته باشد ، به صورتی که در یک سال گذشته رشدی 70 درصدی در جابه جایی مسافران هوایی داشته است .

شرکت هواپیمایی زاگرس کار خود را با 2 فروند هواپیما توپولوف روسی شروع کرد و در دو سال بعد یعنی در سال 1386 دو فروند دیگر به ناوگان هوایی خود اضافه کرد ، دو فروند هواپیمایی اضافه شده به این شرکت بوئینگ مدل MD بودند .

اولین پرواز بین المللی شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1387 از مبدا تهران به مقصد دمشق بود .

ناوگان شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در حال حاضر دارای 19 فروند هواپیما برای تردد در مسیرهای داخلی و خارجی کشور می باشد . این 19 فروند هواپیما شامل :

11 فروند ایرباس 320

8 فروند بوئینگ MD

مقاصد داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی زاگرس

در هنگام خرید و رزرو بلیط هواپیمااز شرکت زاگرس بایستی به مقاصد سفر این شرکت و شهرهایی که به عنوان پروازهای زاگرس می باشند توجه کنید . شرکت زاگرس در پروازهای داخلی فقط شهرهای زیر را پوشش می دهد :

مشهد ، تهران ، بندرعباس ، جزیره کیش ، شیراز ، اصفهان ، آبادان ، ماهشهر ، بوشهر ، چابهار ، کرمانشاه ، قشم و کرمان

و همچنین در پروازهای خارجی و بین المللی خود شهر ها و کشورهای زیر را تحت پوشش و پروازهای خود دارد :

استانبول ، دمشق ، ازمیر ، نجف ، کویت ، اسپارتا

خرید بلیط هواپیما شرکت زاگرس

برای خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی زاگرس می توانید با جستجو در بین پروازهای داخلی و یا خارجی اقدام به مشاهده قیمت بلیط هواپیماو مقایسه پروازها و در انتها خرید انجام دهید . برای مشاهده قیمت بلیط چارتر و خرید بایستی پس از وارد کردن مبدا و مقصد و روز سفر خود بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا تمامی پروازهای شرکت های هواپیمایی برای شما به نمایش گذاشته شوند ، در این صفحه می توانید از سمت راست و در بین ایرلاین های مختلف شرکت زاگرس را انتخاب کنید تا تمامی پروازهای این شرکت به نمایش گذاشته شوند و برای مشاهده قیمت پروازهای چارتری و خرید بلیط چارتر بایستی از سمت راست صفحه بین بلیط چارترو بلیط سیستمی بر روی بلیط چارتر کلیک نمایید تا تمامی پروازهای چارتری برای شما فیلتر شوند .